Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Συζήτηση με την εργοθεραπεύτρια

        Αφού το σκηνικό της προηγούμενης ανάρτησης επαναλήφθηκε και σε ένα άλλο σπίτι, όπου ο βαφτισιμιός μου είδε κάποια στιγμή να φεύγουν σαλάκια απ' το μικρό και το παρατήρησε (εγώ του είπα  βέβαια ''ε! είναι μικρούλης ακόμη), αποφάσισα να κάνω μια σχετική συζήτηση με την εργοθεραπεύτρια. Μου είπε λοιπόν ότι θα ξεκινήσουν πιο ενταντικά ασκήσεις για το στόμα. Με διαβεβαίωσε ότι είναι ένα θέμα που επιδέχεται μεγάλη βελτίωση. Το πρώτο μεγάλο βήμα που θα βάλει τα πράγματα στο δρόμο τους είναι το ν' αρχίσει να φυσάει. Αν αρχίσει να φυσάει συνειδητά και πάντοτε όταν του το ζητάς, τότε το πράγμα θα έχει πάρει το δρόμο του και σιγά σιγά θα ολοκληρωθεί η σχετική λειτουργία του στόματος. Προς το παρόν φυσάει μόνο περιστασιακά και μάλλον τυχαία και βέβαια αδύναμα. Θ'αρχίσουν λοιπόν τις ασκήσεις φυσήματος: μαλακά μπαλόνια, καραμούζες, σφυρίχτρες, ό,τι φυσιέται τέλος πάντων, ολ' αυτά βέβαια σταδιακά. Του είπα λοιπόν κι εγώ (για κίνητρο, δεν ξέρω αν θα πετύχει) ''Άντε, να μάθεις να φυσάς και του χρόνου να φυσήξεις μόνος σου τα κεράκια στην τούρτα των γενεθλίων σου'' Μου φάνηκε ότι του άρεσε η ιδέα.
    Προς το παρόν άρχισαν με το φύσημα μπουρμπουλήθρων - από το σχετικό παιχνιδάκι που κυκλοφορεί παντού. Προς το παρόν φυσάει η φυσιοθεραπεύτρια κι ο Γιώργος κοιτάει. Μου έκανε όμως μεγάλη εντύπωση πόσο προσεκτικά κοιτούσε τις μπουρμπουλήθρες και πόσο συντόνιζε το βλέμμα του για να τις παρακολουθεί. Η εργοθεραπεύτρια μου είπε ότι αυτό είναι ένα καλό παιχνίδι να το κάνουμε κι εμείς με το παιδί. Βοηθά πολύ το συντονισμό των ματιών, την παρακολούθηση με το βλέμμα, αλλά και αισθητηριακά καθώς οι μπουρμπουλήθρες έρχονται πάνω του, τον περιτριγυρίζουν και τον αγγίζουν. Σκοπός μας βέβαια είναι να φυσάει μόνος του κάποια στιγμή.
      Μπουρμπουλήθρες λοιπόν και καλό Πάσχα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου