Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Ιστορίες με ναρθηκάκια

Ξεκίνησα λοιπόν να βρω τα ναρθηκάκια ύπνου. Η φυσιοθεραπεύτρια μου έδωσε κάποιο τηλέφωνο ενός εμπόρου ορθοπεδικών ειδών που κατασκευάζει ναρθηκάκια. Υπόψην ότι τα συγκεκριμένα ναρθηκάκια θα μας είναι χρήσιμα το πολύ δύο χρόνια, με δεδομένο ότι ο Γιώργος είναι παιδί με μικρή πατουσίτσα γενικά. Σε ενάμισυ δύο χρόνια το πολύ το παιδί θα έχει ψηλώσει, θα έχει μακρύνει το πέλμα και θα πρέπει να κάνουμε άλλα ναρθηκάκια.
Κανόνισα λοιπόν το ραντεβού και πριν κλείσω το τηλέφωνο ρώτησα την τιμή. Χίλια εκατό ευρώ, μου είπε. Κόντεψε να μου πέσει το ακουστικό από το χέρι. Ρώτησα το ταμείο μας τι μας δίνει. 700 ευρώ και δικαίωμα για άλλο βοήθημα μετά από δύο χρόνια. Μου 'ρθε ταμπλάς, τετρακόσια ευρώ η διαφορά.
Μια συνάδελφος μου σύστησε φίλο της με ορθοπεδικά είδη. Εκείνος μου είπε επτακόσια (όσα δηλ. δίνει το ταμείο). Το λέω στον πρώτο, μου τα κατεβάζει εννιακόσια και μου λέει ότι αυτός είναι ο καλύτερος κατασκευαστής και με 700 δεν θα είναι καλό το υλικό κλπ. Μακάρι να 'χα του λέω να στα δώσω. Τέλος πάντων. Ρωτάμε σ' έναν τρίτο, χίλια τριακόσια (αυτός ήταν ο χειρότερος απ' όλους στις τιμές). Η παιδονευρολόγος μας έδωσε διορία δυο μήνες να βάλουμε τα ναρθηκάκια δηλ. μέχρι τα Χριστούγεννα. Προς το παρόν παραδέρνουμε αλλά έχουμε φάει μόνο δεκαπέντε μέρες ευτυχώς. Κι έχω και την αγωνία αν θα μπορεί να κοιμάται με αυτά το βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου